uppdatering

Jag vet, det har varit en otroligt dålig uppdatering i typ en vecka. Anledningen är att jag har haft massor med plugg som alla andra dåra. Plus att jag inte har suttit framför datan så mycket förra veckan. Men att läsa andras bloggar har jag haft tid med haha. Egentligen så har jag ju haft tillfällen att blogga, men så tänker jag "äsch, jag gör det imorn" och så fortsatte det i en vecka utan att det blev av ehehehehheh. men nu är jag tillbaks! Får vi hoppas.

Ska bara sammanfatta dagen lite snabbt innan jag går och lägger mig. Dagen började med att jag fick skjuts av pappa till skolan pga min kartongtriangel och delivery sak till egg droppen var lite stor för bäras gående hela vägen till skolan. Så fort man kom till skolan så var det ju massor med människor som kom fram till mig och var nyfikna haha. Rektorn ville tom ta kort på den, för att den var så "fin" hehe. Tillslut fick jag in den i något rum. Sen började mentor briefingen.

Efter det var det musik och då fick vi performa våran grupp performance, var inte ett dugg nervös konstigt nog. kanske för att jag har ju sjungit och spelat all by my self och det är ju värre än att sjunga och spela i grupp. Fick också göra en rythm dictation, gick förvånansvärt bra.

Sen så hade vi science. Gick ut med alla våra saker och det regnade. Frös ihjäl, borde ha tagit på mig något tjockare. Plus att mr meur tog min delivery typ sist, annars hade jag sprungit in och hämtat en till tröja, men nej fick stå där och frysa och vänta. Måste bara påpeka att mr Lindberg är sämst på att pricka krysset. Men aja, fick iallfall lite beröm utav mr meur efteråt. Efter det så var det hemkunskap. Vi lagade någon köttgryta med ris. Sen fick typ killarna göra någon fruktdessert.

Juste, snart är det ju science fair. Haha jag och robert ska gå runt och vara judges och leka smarta med våra glasögon eheheheh.

Men nej, nu måste jag sova. Oj, vad detaljerat allting blev. Är vädigt bra på att förlänga saker hehe. Men aja, det får duga. GODNATT♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0