uppdatering

Hej gott folk. Idag så var det tisdag, eller är fortfarande, vilket betyder en otroligt lång skoldag. Hade också svenska redovisning idag, skönt att få det överstökat och så lämnade vi våran no-projekt, ännu en sak att stryka över på läxlistan. Juste, hade också mvg music performance igår, haha jag vet inte hur det gick. får väl reda på det nästa vecka.

Efter att vi hade slutat för dagen, så började jag typ gråta eller jag fick tårar säkert pga pollen som tydligen har kommit tidigt i vår. jag som nästan aldrig brukar påverkas av pollen genom ögona, konstigt.



Nu sitter jag här och typ latar mig. har förresten jätteont i halsen, gör ont när jag sväljer och det kliar i halsen. JAG HATAR NÄR DET KLIAR I HALSEN. ska ta och dricka några fler koppar te och andra små lindrande botemedel, för jag vill verkligen INTE bli sjuk.

Men aja, nu ska jag nog ta och sätta mig i soffan med te och kolla på I huvudet på Gynning. Sen blir det nog lite läsning i boken Ondskan, som är så tråkig att läsa innan jag går och lägger mig. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0