tisdag

Idag börjar påsklovet! Är ganska glad, men inte så glad som jag trodde att jag skulle vara. konstigt nog. Egentligen är jag inte helt ledig imorn. Måste vara i skolan klockan 10 på morgonen för att göra mitt matteprov, som jag missade idag pga försovning, haha Konkan försov sig också liksom  några andra eheheheh. Sen klockan 14.00 har jag utvecklingsamtal, vet inte om jag ska stanna kvar i skolan till dess eller gå hem, pallar inte gå fram och tillbaka. Vi får se.

Men hursomhelst, sitter här och är helt mätt och belåten. Beställde hem pizza för nån timma sen och kollade på gossip girl. Mysigt mysigt. Måste bara säga att mr meur är så himla snäll, hihi :) Eller vadå snäll, jag förtjänar det.  Ajuste, är också science fair judge, men det var ju inte överraskande.

Sammanfattningsvis så har det varit en ganska lång, men bra dag. Känner att jag måste börja återupta mitt spinnande, måste väl ha varit mer än en vecka sen jag spinnade. Får väl bli nån gång denna vecka, eller flera gånger. We'll see.

Men aja, nu ska jag gå och njuta utav min ledighet och "läxfrihet" (om man säger så..). Måste upp klockan 7 imorn, för att hinna duscha, föna håret och allt det där, för att sedan dra mig iväg till skolan och göra matteprovet, uhh. Det är priset jag måste betala för att ha försovit mig haha. Juste hittar inte mina ovala guldörhängen som jag har velat ha på mig denna vecka. De var nästan mina favvoörhängen, nästan. Nu är de helt spårlöst förvunna. Samma sak gäller min nästan sprillans ny klocka, den har jag också tappat bort. Sorgligt nog så är jag bäst på att tappa bort saker. Ska försöka intensiv leta efter dem.

Men NU ska jag dra mig från datan, eller nej först ska jag läsa lite bloggar och SEN dra mig från datan. PUSSHEJ.


Kommentarer
Postat av: Terese

Hej, vilken fin blogg du har :)

Ska vi börja premunera på varandra via bloglovin?

2009-02-26 @ 17:38:25
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0