statement

Tuuddeluu. Vill bara statera att jag mår bra mina kära trogna bloggläsare. Några fick mig verkligen på strålande humör idag. vill bara skutta upp och jag vet inte vad. Är bara så glad. Igår var en DÅLIG dag, eller snarare sagt kväll, vill inte gå in mer på det. hatar medlidande.

Men hursomhelst, det börjar närma sig till balen och jag vet inte ens vad jag ska ha för balklänning?! Skulle egentligen boka en sömmerska så att klänningen skulle special sys, så att jag får bestämma allt. men det ser inte så ljust ut. Från början visste jag PRECIS hur min klänning skulle se ut, men när jag börjar kolla runt lite, så finns det andra modeller på klänningen som också ser väldigt snyggt ut. Så nu vet jag inte alls. Har inte ens letat efter en sömmerska. som sagt, det ser inte ljust ut. men om man ser det från ljusa sidan, så har jag hela 3 månader på mig, men tiden går VÄLDIGT snabbt nuförtiden.

Nu avlsutar jag detta inlägg, hoppas att ni mår bra. Puss på kinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0