söndag & egg dropping

Hejansvejsan. Ska sammanfatta min dag nu. Idag så vaknade jag ganska tidigt, kl 10 (tidigt, för att vara mig). Tog en snabb dusch, sen gick jag och mamma till kyrkan, för mässan, som vanligt ser man folk från skolan där. efter det åt vi lite i cafe' blå.

Sen gick vi till centrum, för att köpa ett par nya mjukisar till mig. Hatar egentligen mjukisbyxor, men ack så bekväma de är. de här ska jag dock bara använda till idrotten. Efter det så åt vi i bk, gud vad många ungdomar det är som jobbar extra där, varje dag nya ungdomar. Var till och med en från typ lekis som jag kände väl som jobbade där, världen är liten. Ajuste, såg också ett par vita och gråa sneakers där, som var så fina. Var på väg att köpa dem, men de fanns inte i min storlek! Usch hatar när sånt händer, nu vill jag ha de ännu mer.

Efter det så åkte vi till hem till min moster och där så spelade jag några konstiga spel med min kusin. efter det så var klockan typ 6 på kvällen, det var ganska mörkt då. Då bestämde vi oss för att påbörja min egg dropping, som inte slutade så väl. Min kusin hade redan gjort egg dropping förut. Så vi byggde väl någon krumilur och sen när vi var klara så gick vi ut och testa den, eller min kusin gick ut. jag stod uppe vid fönstret och kastade ner den från tredje våningen, men ack så snett den flög. den flög rakt in i buskarna, så vi kunde inte hitta den. obsvera att klockan nog var 7 på kvällen och vid den här årstiden är det ganska mörkt. Såg typ ingenting. tog tom med mig största ficklampan, men den dog efter några minuter (hade inte laddat den).  Så nu ligger väl vårat egg och equipments där någonstans i buskarna. haha, lyckat.

Men det hela var inte HELT bortkastat, för nu vet jag vad jag kan förbättra. Men nu ska jag sova. Måndag imorn, ny skolvecka. GODNATT.

Kommentarer
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg snygging!

2008-10-03 @ 18:00:50
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0