sjuk & nytt rum

Dagen började inte så bra, eller inte bra alls. vaknade och kände mig jätteillamående. det tog EN HEL TIMME, bara för att klä på mig och äta frukost! kände mig jätt yr, så fick typ sätta mig var femte minuthade inte ens någon lust att sminka mig, men vem orkar när man är sjuk? sen fick jag skjuts av pappa till skolan. gick bara dit för att göra spanska provet som vi hade som första lektion, gillar inte att göra prov på måndagar (får ju bara 40 min). sen efter det, så var det bara att åka tillbaka hem igen. väl hemma så fick jag vila ut ordentligt, vilket var jätteskönt. men var typ tvungen att gå upp var tionde minut, för att snyta mig, vilket inte så var så skönt.

ajuste, mitt rum blev också HELT klart idag. så nu har jag flyttat in alla mina saker dit, eller jag och jag, men mina föräldrar gjorde det mesta. är jättenöjd. tog också några kort, men jag har inte hunnit lägga in de på datan än, kanske gör det imorn, i så fall kommer de nog upp i det här inlägget. vi får se, är jättelat när det kommer till att ladda upp bilder. men har tyvärr inga före bilder, ni vet man brukar ju ha före- efter bilder. så ni får nöja er enbart med efter bilder. som sagt, OM jag ens orkar ladda upp dem.

just nu, så känner jag mig mycket friskare än vad jag gjorde imorse. har för det första inte ont i magen längre, undra vart magonten kom ifrån imorse. ville typ spy då. men aja hursomhelst så är det över. plus att jag inte längre har lika ont i halsen som förut, har bara pyttelite ont i halsen, men det är inte så farligt. detta tack vare några thaländska underverk, alltså tabletter som jag fick utav mamma. som sagt, de borde heta underverk istället.

så nu är jag bara förkyld, så tror nog jag ska pallra mig iväg till skolan imorn. nu ska jag ta och läsa ondskan eller kolla på tv, är inte ett dugg trött just nu. fick ju sova ut idag. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0