pluggplugg

Denna dag har gått åt att försöka göra klart alla mina läxor, vilket inte blev många alls. rättare sagt, blev bara klar med en läxa som var science projektet. är fortfarande inte nöjd med den, så ska nog finlslipa den imorn, as always. här är en lista över läxorna som vi har fått utav våra "snälla" lärare.

science projekt (X) som sagt, ska bara finslipa
svenska projekt (X) blev klar med den för någon vecka sen.
läsa ut ondskan (  ) haha, har knappt börjat...
matte läxa (  ) kan väl inte ta så lång tid. I hope.
träna på so ( / ) hann träna lite på det.
träna på spanska (  ) kommer väl inte vara så svårt  ^^
träna på musik performance (X) ohnej, jag vill inte performa.

blev jag ju iallfall klar med en yttligare läxa, science ju. vilket är den svåraste och mest tidskrävande, enligt mig. usch, gud vad jag hatar läxor, de stjäl min fritid. jag får typ ångest när jag sitter hemma på en helgdag och pluggar, när man kan göra andra MYCKET roligare saker. jag vet, man gör det för sitt bästa. men på något konstigt sätt så får jag endå ångest. så denna dag har varit en tråkig dag. men tur att det inte var så himla fint väder idag, så det var nog inte så mycket jag gick miste om, säger vi. IMORN SKA JAG GÅ UT! pallar inte sitta inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0