onsdag & spinning

Idag var det en yttligare lång dag eftersom att jag hade hemspråk dåra. var inte på världens topp humör idag,  hade forfarande ont i halsen. det har jag nu också förresten, men inte lika mycket som förut. håller också på att bli förkyld, fy. orkar inte med att vara förkyld, det är så störande.

men hursomhelst, sammanfattningsvis, så var det väll en vanlig skoldag, inget speciellt hände i skolan. har faktiskt inte så mycket att säga just nu, kan inte tänka klart. har ont i magen, ont i halsen och är täppt i näsan nu, trevligt. tee't gjorde visst inte sitt underverk. men men, det får man tåla.

var också på spinning idag med Tajna, körde intesnivt pass på kvällen. tror det var 75 minuter? hade nästan ingen koll på klockan, för att jag var så himla upptagen med att kolla på mitt pulsvärde på väggen, hihi det blir roligare när man ser hur mycket man har i puls just då man spinnar. men tror nog att jag måste köpa ett nytt kortare pulsband, för att de andra pulsbanden sitter inte så hårt åt. men hursomhelst gick det ganska bra på spinningen, var nog inte lika förkyld då, det kom nu. det var nog för att jag duscha och gick ut med blött hår med förkylning på gång. dagens ungdomar tänker sig inte för, haha.

sen när jag kom hem typ halv tio, så kollade jag på halva Top Model 9. när det var slut, så var det bara att kolla på Grey's Anatomy som mamma eller pappa hade spelat in åt mig, för att jag ringde de och sa åt det, hehe.

måste bara tillägga att mitt rum är typ klart nu, blev nice. får inte flytta in än, chefen måste först göra en kontroll över hur det blev och lalala. men längtar tills garderoben kommer, det blir liksom pricket över i'et.

nu sitter jag här och är dödstrött, ska nog ta och sova nu. spanska prov imorn, måste vara pigg. 
SÅ GODNATT PÅ ER DARLINGS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0