fredag & rumsbilder

Jahapp, idag blev det ingen skola för min del. skulle egentligen gå, men mamma stoppade mig. var ju fortfarande sjuk, aja. haha, min röst låter HELT annorlunda, det är lite kul faktiskt. men hursomhelst så har jag inte så mycket att tillägga just nu.

men hursomhelst så är det jätteskönt att det är fredag idag. känner mig lycklig, bara för det. sitter just nu i mitt fräna rum. har äntligen laddat upp bilderna på mitt rum.  men jag tycker inte bilderna visar rummets rätta jag, utan det är mycket finare i verkligeten.

    

tyvärr har jag inga före bilder. men det jag kan säga om hur det var förut, är att tapeterna var ganska så fula och så var det många sprickor på dem och så var golvet gjord utav en heltäckande ful rosa matta. så är nöjd, med skillnad hur det vae förut, nu är det mycket fräschare.

obs att jag ännu inväntar mina garderobsdörrar, en ny matta, en svart stol och andra gardiner och en plasma tv (som jag ska få när jag fyller år i oktober?! duh) kommer hinna dö, innan dess. i så fall ska den svarta plasma tv'n vara på väggen, bredvid garderoben, ser ju lite tomt ut där.


men aja, nu ska jag kolla på let's dance medföljt med en kladdkaka och grädde, yummie. PUSS PÅ ER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0