torsdag- en kort dag

Idag, var det en väldigt kort skoldag. bara 4 lektioner snarare sagt. otroligt skönt. men endå så var jag trött hela dagen, kanske för att jag la mig så sent igår, men nu idag ska jag iaf lägga mig tidigare. jobbigaste lektionen idag, var nog so'n, jag fattar inte varför, men jag blir ALLTID trött på so lektionerna, ska försöka sluta med det. skoldagen avslutade med ett svenska förhör, gick väl bra.

oj, jag vet inte vad jag ska skriva mer, känner att det här är ett så onödigt inlägg. men jag pallar verkligen inte anstränga mig så mycket åt bloggen, för att komma på värsta interessanta inläggen. iaf inte under veckan då man har läxor,uppsatser, prov osv. men aja en positiv sak är att det är fredag imorn ;)

får nästan lite ångest över att jag inte gick till de här öppet hus i gymnasierna; norra real & kungsholmen, men jag har ju ändå en bild utav dem, och jag vet ju vart jag ska rangordna dem i min gymnasielista, typ nånstans i mitten. plus att jag inte orkade heheh.

nu ska jag ta och skolboka för romme resan, och fylla i min storlek o lalalalla.


är så himla trött just nu. puss & hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0