tokio hotel.............?

under min låånga 13 timmars sömn, så drömde jag flera konstiga drömmar. en utav dom var en dröm om tokio hotel? jag som inte ens gillar dom. haha. jag drömde om att jag var på deras konsert med några andra, sen på något konstigt sätt så lyckades jag ta mig upp ur scenen och jag bokstavligen kastade mig över dom ahahahahahahhahah. men dom enda som jag kommer ihåg var typ bill och den andra snubben, men kommer inte ihåg att dom andra typ "bakgrundskillarna"var med. HAHAHAHAHAH vilken sjuk dröm.


bara för det ska jag lyssna lite på deras låtar.


Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en supermysig kväll. :)

2008-01-07 @ 18:33:28
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0