söndagsmässa & stan

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN FRISK! var typ ett måste att bli frisk, eftersom att skolan börjar ju på tisdag dåra..:/ men hursomhelst så vaknade jag astidigt idag, typ 9, det är VÄLIDIGT TIDIGT för mig.

när vi väl var på söndagsmässan som började klockan 11så pratade prästen om typ att man ska tro på Gud, men man kan bara "tro" och inte veta o lallalla. sen så började hon snacka om evolutionen. tyckte faktiskt att hon borde ha pratat om det innan vi lämnade in vårat projekt/argument om vad vi tror på och varför. kom på värsta sakerna att skriva ner, men aja lite försent nu. men jag lärde mig iallafall något;)

väl i stan så shoppade vi lite. var typ läängsta kön till NK, pga man får rabatt för att man har NK kort. 
 hahah mamma köpte julkulor, hon har typ inte förstått att julen är över. nej men jag fattar att hon vill spara tills nästa jul, med hon håller ju på nonstop!

nu ska jag gå och typ göra annat. hahah vad konstigt den där meningen lät eheh.

pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0