söndag

Idag har det varit en seeeg dag. och imorn är det skola igen. trevligt. åhh imorn är det två nya terminsämnen, för året, nämligen musik och hemkunskap. hoppas det blir kul.

juste mandlarna smakade väl sådär enligt mig. visst dem blev ju godare än vanliga mandlar, men inte lika goda som dem rikriga brända mandlarna som man brukar köpa. de har säkert något hemligt recept. för jag gjorde exakt enligt receptet. men aja jag provade iallafall;)

igår märkte jag att jag hade TVÅ NYA FOTO PROGRAM, som jag inte ens visste om? dom låg ju där mitt framför näsan på mig, men jag såg dem inte hahahhah. så nu har jag fyra foto program. men det är bara två som är bra utav dom, dem resterande suger.

men aja nu ska jag kolla på min favvoserie one tree hill;) den är så bra.    

HA EN TREVLIG KVÄLL.


Kommentarer
Postat av: Debbie

Hoppas du får det bra i skolan :) själv ska jag slita med min hemtenta. Urk!

2008-01-13 @ 21:20:35
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Debbie

Hoppas du får det bra i skolan :) själv ska jag slita med min hemtenta. Urk!

2008-01-13 @ 21:20:41
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0