söndag & våfflor

Dagen började med att jag vaknade kl 10.30, jättetidigt för att vara mig! efter det så gick vi snabbt till
söndagsmässan i kyrkan, såg ganska många från vår skola faktiskt. efter det gick vi in till cafe' blå. trevligt.

väl framme i centrum så gick vi in i några affäre, ganska många
faktiskt. tillslut såg jag en JÄTTEFIN rutig blus i MQ, men ska
inte köpa blusen den här månaden, för att det var en mer vår
blus, så det blir lite onödigt att ha den hängande i garderoben. 
så ska nog vänta en månad till.

men hursomhelst när jag kom hem så var klockan typ 2 och då satte hag igång och plugga. känner mig helt utmattad av all kunskap hahah. men snart ska jag iaf äta våfflor med glass, grädde och sylt<333  och kollapå min favvoserie one tree hill.  puss.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh, vad gott med våfflor =)

2008-01-20 @ 18:39:50
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se
Postat av: Maria Vuitton

Var med i min GRYMMA tävling, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-20 @ 18:40:10
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0