plugg&bad med tjejorna <3

Dagen spenderades med Konkordia& Tina. vaknade typ 20 minuter innan Konkan skulle komma hit, för att sedan gå till biblioteket för att möta Tina;) så snabbt fick jag klä på mig, var typ helt sömnig när jag gick ut. när vi väl träffade Tina i bibblan så typ "pluggade" vi lite, eller jag gjorde iallfall inte så mycket, pallade liksom inte. sedan kom Shukri och Nardos till oss och frågade om hjälp om lab reporten i science. självklart hjälpte vi dom, vet förresten hur man göra linjediagrammet på datan med decimaler ^^. tänk att ett sånt litet fel kan göra så mycket.

men aja efter att ha varit i bibblan i nån timma, så begav vi oss mot simhallen, för att träna på att simma. var verkligen JÄTTELENGESEN jag träna på att simma, visst jag har ju simmat och badat och sånt i stranden, men inte direkt bara tränat på att simma. gick väl okej, lärde mig förresten en ny teknik av sim experten Tina;)

efter det så gick vi och bastade, vad skönt det var. hade typ ont i magen så det var skönt att få ligga ner. sedan blev vi så pass hungriga att vi gick och åt typ nån hamburge meny i cafeet/restaurangen utanför. sjukt trevligt. babblade mer än vad jag åt, så fick typ inte i mig pommes friten eheh, onödigt att jag ens beställde det.

sen gick vi tillbaks och simmade ännu mer. och ännu mer bastu. på vägen hem så träffade vi rutqvist gående med en polis..

men hursomhelst nu ska jag gå och kolla på en jättebra film som börjar nu på ettan (andra & sista kapitlet) . sen ska jag och Konkan förhöra Tina om hon har sett den hahah. puuss.

Kommentarer
Postat av: Konkordia

filmen var jättebra ;'D
måste se den igen!

2008-01-03 @ 23:43:20
Postat av: alex

gående med en polis? arresterad elr?

2008-01-04 @ 22:22:44
Postat av: mariella

nej, eller det såg inte ut som det iaf.
såg mest ut som att han promenerade med honom.

2008-01-05 @ 00:02:04
URL: http://mcarlvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0