onsdag eftermiddag

slutade ganska tidigt idag. snarare sagt 14.20, annars så slutar vi klockan 15.00, eller jag slutar egentligen klockan 16.00 eftersom att jag har hemspråk. men sen så övertalade konkan mig att inte gå på hemspråk, så bestämde mig för att inre gå. skulle annars fått vänta 40 LÅÅÅÅNGA minuter. nej skulle inte pallat. det skadar ju ändå inte att inte gå en gång, annars så får väl jag köpa en chokladask i slutet av termien till min lärare, för att inte få sänkt betyg hahahah. (för er som inte fattar, så driver jag ju).

men hursomhelst hade svenska, spanska, idrott (som är mitt FAVORITÄMNNE (not), matte och typ klassråd idag. interessant va? ;) men dagen flöt väl på som vanligt.

denna eftermiddag, tänker jag bara ta det LUNGT. (även fast vi har spanska läxa, engelska redovisning och so-förhör imorn) hehe.

nu ska jag gå och kolla på gilmore girls och frossa i mig allt möjligt. på återseende. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0