måste-göra-lista

skolan idag var väl en vanlig skoldag. dagen icke höjdpunkt var att jag inte fatta någonting på science, när vi gjorde experimentet, så jag förstår inte hur jag ska kunna skriva en lab report med teori och allt, när jag inte ens förstår innebörden? blev klar typ sist hahah. men aja hoppas iaf det går bra.

ska göra en planifikation över vad jag ska göra idag, måste verkligen lära mig att planera;

anmäla mig till romme resan
rangordna alla mina gymnasieval
översiktsläsa i boken "Gömda"
träna lite inför so-förhöret
börja på min lab report (?)
ändra lite saker i min eng läxa "cuddly toy"

hehe, kommer typ vara DÖD, när jag är klar med alla dom här sakerna, dvs OM jag blir klar.

men aja nu ska jag iallafall sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0