en väldigt lång tisdag

kom typ alldeles nyss hem från skolan.  det var en jättelåååång skoldag idag, med många lektioner. men annars så var det en bra skoldag, jämfört med dem andra dagarna. är förresten jättehungrig, sitter här och äter chips för att stilla min hunger. men det gör det inte. aja ska äta middag om några minuter.

idag är det öppet hus i Östra Real gymnasiet. jag och konkan visste inte vart det låg och då frågade vi ms glaspie och så förklarade hon lite. och sen när konkan frågade henne om det var en bra skola, så sa hon att det var en bra skola, fast med många snobbar. hahahahha, inte direkt svaret jag hade väntat mig eheh.

men hursomhelst så ska vi dit på öppet hus som börjar klockan 18.30, får se om det är en bra skola. och om jag inte går så kommer jag säkert att ångra det och ha tanken "tänk om det var en bra skola..". so why not go.

enda nackdelen är att jag är JÄTTETRÖTT just nu och jag kan inte ens tänka mig hur trött jag kommer vara när jag kommer hem, kommer säkert däcka på tåget ehehehh. men om jag lyckas hålla mig vaken så ska jag kolla på serien, dokumäntären... eller var fan det är "I huvudet på Gynning", som börjar klockan 21.00. sen OM jag orkar så ska jag träna lite inför so förhöret, vi får se.
men aja nu ska jag äta. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0