då var det skola imorgon

Ja, rubriken säger nog allt. skola imorgon. känner mig inte alls föberedd. kommer nog inte vänja mig vid dom är ASTIDIGA tiderna. för nu har jag typ vänt på dygnet. men ska försöka lägga mig klockan 23.00 idag, vilket är välidigt tidigt för mig som brukar lägga mig typ 3 eller 4. men nu måste det bli en ändring på det! ska inte vara någon jävla nattuggla.

JAG UNDRAR VERKLIGEN VAD JAG SKA HA PÅ MIG IMORGON. men en sak är säkert att jag ska ha på mig några utav mina nya kläder, hahahh Konkans och mitt motto.
"always ware you new clothes the firts day, to show that you got it first". något sådant, men ni fattar innebörden;)

hmm, får väl vakna lite extra tidigt imorgon, för att prova på vilka kläder som kombineras bäst med varandra. uhh vad jobbigt.

och OM jag vaknar extra extra tidigt så KANSKE jag slänger in en "dagens outfit" dvs om jag orkar och om bilderna blir bra. we'll see.


Kommentarer
Postat av: konkan :D

hahaha vårt motto låter typ desperat :D
men det är bra ändå :D

2008-01-08 @ 07:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0