beslutsångest= 2 par jeans

Idag vaknade jag ganska sent, typ halv ett. sen när jag väl vakna så tog jag det lungt, duschade och skrev mina chords till min låt som jag ska framföra på gitarr, typ om en månad. sen när klockan var cirka fem, så åkte jag in till kista med mina föräldrar, egentligen skulle vi in till stan, men det regnade och blåste så pass mycket.

när vi väl var i kista så gick vi på restaurang och åt, valde typ någon grekisk maträtt. mätt och belåten var jag. efter det så gick jag och mamma in till affärerna såklart. mamma köpte några saker som vanligt, men stackars jag hittade inget. men när vi väl gick in till affären "salt"  så såg jag ett par jättefina acne jeans, provade dem och var tvungen att fundera en väldans lång tid om jag skulle köpe dem eller inte. tillslut köpte jag dem.

efter det så gick jag in till affären "sisters & brothers" och där såg jag ett par replay jeans som jag blev helt förälskad i, och de passade som ett smäck! tyckte dem satt finare än dem andra acne jeansen. då fick jag ångest, för att jag hade redan köpt mina andra jeans, några minuter innan och sen när jag väl bestämde mig för att lämna tillbaks jeansen, så var kvittot inte där! då fick jag verkligen panik. det var liksom ett MÅSTE att ha dem där jeansen och jag trodde inte mamma skulle köpa två jeans på en dag, men hon var så himla snäll, att hon gjorde det utan att tveka! ;););) men det var inte så att dom andra acne jeansen satt fel på mig, de var också snygga, men de andra var helt enkelt LITE snyggare, alltså båda har sina egna kvaliter. köpte också en halsduk därefter. jag har tänkt på att jag drabbas utav många ångestattacker. helt onödigt.

nu har jag faktsikt lite skuldkänslor över att ha spenderat nästan 3000 spänn på en dag. usch. tänker på alla barnen som svälter ihjäl i världen. nej usch. men aja när jag blir stor så ska jag iallfall donera massvis med pengar till dem. och för att göra känna att jag är "värd" den här pengaslösningen så ska jag faktiskt ta och plugga imorn. hela dagen låååång. jag har tänkt på en yttligare sak att jag nämner att jag ska "plugga" hela dagen lång i några utav mina inlägg, men i själva verket gör jag inte det eheheheh. först så är tex klockan 12 och då tänker jag att jag har gott om tid, så väntar några timmar. sen blir klockan helt plötsligt 16.00 och då väntar jag yttligare några timmar, tills klockan blir 19.00 och då börjar mina favvoserie och tillslut är klockan 21.00 och då tycker jag att det är så himla sen och känner mig trött, så jag förskjuter det alltid till nästa dag.

men aja hursomhelst så ska jag faktiskt plugga imorn efter att ha varit på söndagsmässa. ska skärpa mig!

men aja nu ska jag typ inte sova. hehehh, vet att jag säger "men aja" typ i varje inlägg, men kan liksom inte låta blir, eller så är det för att mitt ordförråd inte är så stort hehehh.


men hursomhelst hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0