ännu en måndag avklarad;)

Idag är det ju måndag. typ sämsta veckodagen. vem hatar inte måndagar? men hursomhelst så är iallafall skoldagen avklarad ;) vaknade typ 8.00 idag. sen var det dags för skolan som började 9.25. hade en kvarts mentor briething. efter det så hade vi musik och gick ju ms eneberg igenom alla betygskriterierna och lalallala. vi fick också ett papper med ackorden till en jättelätt låt "big yellow taxi".

funderar faktiskt på att byta låt till den, iställer för den andra låten hallelujah, för den tänkte jag spela på den sista performance, då det gäller att visa vad man har åstadkommit. så det är nog bäst att jag börjar med en lätt låt (big yellow taxi) och slutar med en svårare låt (halllujah) för att visa mina improvments. ja så får det bli. den i mitten (andra redovisningen) får vi se vilka låtar jag välja, lite mellansvåra kanske. hahha vilket jävla tjat om gitarrlåtar -.-

men anyways, så hade vi science sen. fick göra ett experiment och skriva lab under lektionen, så vi fick INGEN LÄXA! ;);) happy;) trodde verkligen vi skulle få det, eftersom att vi brukar få skriva ett projekt om själva experimentet, but not this time ;) sen så fick vi också tillbaka våra lab report, i slutet så sa mr meur att min lab report var en utav de 2 eller 3 bästa utav hela årskurs 9, som han hade läst. ännu en happy moment;) plus att han sa att han njöt verkligen av att läsa den o lalalalala. hhahah när jag fick tillbaka den, så var framsidan typ täckt av lite kaffestänkar och några andra konstiga saker. hahah shafira som var min lab partner ba: vad har han ätit?! hahahha, garvade ihjäl mig. det lät så roligt. mm förstår att han njöt av den. ehheheh.

efter det så var det hemkunskap, en utav mina favoritlektioner. vi fick göra någon slags chocklasrulltårta med vaniljglass inuti. ahhaha, våran grupp var segast, för typ nån i våran grupp hade tydligen vridit ugnen från 225 grader till 125 grader. så det var därför det tog så låååång tid. smart. men hursomhelst bakelsen smakade väl sådär, smakade jättemycket socker.

och nu sitter jag här och funderar över om jag ska plugga eller inte. funderar faktiskt på att bli pluggis på heltid. jag har varit så hiiiiiimmmmla LAAAAAAAAT, alldeles för länge. nu får det vara nog.

jag vill sova. men aja nu ska jag iaf kolla på tv och frossa i mig naturgodis, känner mig värd det. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0