13 timmar sömn..

Igår la jag mig klockan 22.00! VÄLDIGT TIDIDGT för att vara mig. det slutade med att jag vaknade klockan 12 ändå! alltså har jag sovit i 14 timmar! guuu' vad läänge.

idag, var det meningen att jag och Konkan skulle ta en massa kort, men jag kunde inte på dagen och hon kunde inte på kvällen, så det blev inte av. men hursomhelst så gick jag snabbt upp för att duscha sedan för att åka in till mammas jobb, fick skjuts av pappa ;) sedan efter några timmar så åt vi i max, vad längesen det var. som ni ser har jag återfått min aptit. nästan.

plus att jag blev klar med science typ igår, och jag började med den för två veckors sen. men jag tog jättelånga pasuer det vill säga flera dagars pauser. känns skönt att ha det gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0