torsdag kväll

Tjabba, tjena hallå. Idag var vi ju på spinningen, gick väl bra. det är mycket skönare att spinna på morgonen. när jag kom hem så vilade jag mina fötter lite. kände mig otroligt nyttig, för att jag hade ju ätit fiberberikat havregryn, sedan spinnat och efter det ätit sojabönor på vägen hem.

sen klockan halv fem så träffade jag Konkan, men vi var tvugna att vänta en halvtimme på att arbetarna skulle gå hem, så jag kunde låsa strax efter. sedan gick vi till centrum, hade på mig min vårjacka, känner att våren börjar krypa sig fram ;) väl där så köpte vi 3 kulors glass med våffla. årets första glass som jag åt utomhus, det var delicious. efter det så provade vi kläder. konkan såg en snygg polotröja som hon ska köpa. jag såg en snygg tröja som var trekvartsärmat med blommiga detaljer på toppen, men jag vet inte om jag ska köpa den, har också en annan blus som jag vill köpa i MQ (som jag nämnde i några inlägg bakåt). we'll see. köpte iallafall en hårklämma idag, ahah konkan tog kort på det, för att jag kunde inte bestämma mig för vilken hårklämma jag skulle välja och jag kunde ju inte se hur det satt bakifrån hehe.

efter det så gick vi till min port, är ju ganska trångt hemma för tillfället. där snackade vi ganska länge. lyckades övertala konkan att hon ska heta ktrifonova.blogg.se på sin nya blogg som hon ska skaffa imorn ;)

nu så sitter jag här, kom väl hem för nån timma sen (har skitont i fötterna). imorn blir det kanske spinning igen med tina och shukri, ska boka för säkerhetskull nu.  puss.

Kommentarer
Postat av: trifonova

tror jag har ändrat mig nu! Jag vill heta trifonova istället för ktrifonova :D
puss tack för en underbar dag!

2008-02-28 @ 23:57:33
Postat av: mariella

haha, okej ;P

2008-02-29 @ 12:41:56
URL: http://mcarlvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0