tisdag morgon

God morgon.

vaknade 8.30 idag.
så nu ska vi snart ut, om cirka en kvart. känner mig ganska pigg endå. jag som alltid brukar vara morgontrött. som jag skrev i mitt förr förra inlägg, så ska jag ut snart, för att vi håller på att renovera mitt rum och då måste vi gå och kolla på vilka färger jag ska ha etc.hoppas jag ser något snyggt som passar in i mitt rum.

men aja, idag är det tänkt att vi ska ta bort alla sakerna i mitt rum när vi kommer hem. sen KANSKE jag hinner plugga lite efter det. senare mot kvällen, vid sju tiden blir det spinning med Tajna.

nu, är det bara att invänta arbetarna. hahah, pappa är i mitt rum och håller på och trixar och fixar, medans jag sitter här heheh.

men aja, nu ska jag ta och slänga i mig lite frukost. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0