jahapp, så gick det med det

Sitter vid köksbordet, eftersom att de håller ju på att jobba i mitt rum. fick reda på att en utav arbetarna heter jesus! haha. men hursomhelst så var det tänkt att jag skulle plugga, eller göra klart min sicence projekt idag. hann bara skriva introduction, sen gav jag upp. kan verkligen inte plugga mitt på dan, jag blir så himla distraherad. snackar bara med folk på msn, knappast man kan koncentrera sig då. plus att en utav arbetarna brukar sjunga! fattar inte ens vad jag läser då. att plugga på dagen är nog inget för mig.

föredrar att plugga mitt på natten, då blir jag liksom som en sugande svamp när jag läser. plus att allt är så mycket tystare då, helt dödstyst.
ja, det är många saker som kan göra mig okoncentrerad, kan till och med inte plugga om det är dödstyst, men kranvattnet droppar lite. eller om jag äter OCH pluggar samtidigt, då går det definitivt inte att plugga. pluggpluggplugg.

men ska iallfall FÖRSÖKA plugga lite so.  får se hur det går med den saken. vaknade ganska sent idag, skönt det. idag är det tänkt att det ska bli spinning med Tajna som vanligt dåra. ska dock köra intensiv pass i 75 minuter. hjälp. ska också köpa kort denna gång.

det var allt för den här gången. ha en fortsatt bra dag (i det här gråa och dystra vädret) PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0