fredag

Hej hej bloggen.

Hade för ett litet tag sen nästan glömt bort att jag hade en blogg. ahah, hur kan man göra det? så det blev lite snålt med inlägg idag.
  men hursomhelst idag var det tänkt att jag skulle spinna med Tina och Shukri, men det blev inte av, eftersom att jag var tvungen att välja designen på insdan utav garderoben och sen så köpte vi också tre typ spotlights till garderoben, så jag kan spegla mig ÄNNU BÄTTRE haha. tror faktiskt det kommer blir snyggt. köpte också en taklampa, som var skitsnygg. det är lite svårt att beskriva hur taklampan ser ut, men den är typ lite silvrig tror jag med tre vridbara lampor och en rund spegel på, så snyggt. tror det kommer matcha med garderoben.

tappade också min nästan nya kära mobil idag på marken. HATAR när jag tappar min mobil. jävla vårjacka som inte har dragkedjor på fickorna, okej inte för att de flesta har det hehe.  fick en liten obefintlig repa, kanske nån millimiter bara. inte så farligt. haha, varje gång när jag tappar min mobil så måste jag få sms, just den sekunden den ligger på marken så börjar den att vibrera haha.

jag hatar science, hela sportlovet har gått och innan jag ens vet av det så är lovet slut. får väl plugga gärnet ur mig imorn eller inte haha. är grymt shoppingsugen förresten. men aja, nu tänker jag avsluta detta inlägg. puss & kram har en bra natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0