ännu en ny dag

Kom inte på vad rubriken skulle vara, så detta får duga.
 
Kom väl hem för nån timma sen, från ett intensivt pass. haha, vad professionellt det där lät. Idag har det varit ganska mycket. klockan 10.00 så anlände arbetarna. därefter gick vi till bauhaus och köpte, dörrar, golv, basfärg, takfärg, lister etc. köpte egentligen massa med andra saker också, men kommer inte ihåg namnen på dem. tänk att man måste ha så många saker för att renovera ett rum! helt sjukt. beställde också en garderob. garderoben kommer bli rummets höjdpunkt, den ser så lyxig ut. den är så snygg! jag är typ kär i den där garderoben. jag vet inte rikigt hur jag ska förklara dess utseende. men det är typ två skjutbara glasplattor, ena plattan (dvs ena dörren) är helt täckt utav en hel spegel och den andra plattan är täckt utav svart glänsande plexiglas och sen så har garderoben några matta silvriga linjer som piffar upp det hela, ska också monetera in små lampor inbyggda i i toppen av garderoben.  men den var inte billig kan jag säga, förhoppningsvisst är det värt det. men det dåliga är att den kommer om hela 4-6 veckor!

efter TRE TIMMAR i bauhaus så gick arbeterna och jag och mina föräldrar gick och åt i ikea, det låg ju nära. var ashungrig. jag har tänkt på en sak, jag äter ute varannan dag, i fredags åt jag pizza med tjejorna, i söndags någon grillad grekisk maträtt i kista och så idag. inte bra.

sen så kom vi hem. då var det meningen att jag skulle plugga, men jag hann dock inte. mina föräldrar tvingade mig att ta bort ALLA sakerna från mitt rum och det tog ju sin "lilla stund", har så himla många onödiga saker. när det ÄNTLIGEN var klart, så slumrade jag till lite. blev ju astrött efter det, klämde också min tå. men efter en kvarts vila, så sms'ade Tina, för att vi skulle ju gå till spinningen. så snabbt upp och börja packa och klä på mig.

när vi väl var där, så var det tydligen spinning klockan 20.00 istället för 19.00.
där satt vi på soffan helt hembekväma och väntade i en och en halvtimme, mitt framför alla svettiga killar bygga upp deras muskler haha. alltså gymmet. ska också köpa ett månadskort, som kostar 100 spänn. istället för att gå varje gång som kostar cirka 50 spänn, har nog slösat 150 för tre gånger, kunde ju bara ha betalat 100 för en hel månad och gå hur många gånger jag vill. lätt att vara eftersmart.

och nu sitter, jag här. missade i huvudet på gynning ;/ åt när jag kom hem, viktigt va? haha.  men aja, ska nog sova nu. är astrött efter den här långa dagen. GODNATT ♥ först ska jag bara äta en glass heheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0