trött.

Är väldigt trött just nu. vet inte ens varför jag skriver i bloggen. skulle kunna somna närsomhelst. Idag så gick jag till centrum kl 20.00 för att det var något "jularrangagemang" , tror jag skrev det i mitt förra inlägg, men jag är inte säker. pallar inte gå tillbaks och kolla. är så trött. men hursomhelst när jag kom hem så skulle jag ju plugga vidare inför mitt matteprov som är imorn. men fattade inte en fråga inför provet. så satt och snacka i telefon i NÄSTAN tre timmar med "matte experten" Tina/ hennes matte expertpappa ahahhahahah.

men hursomhelst så var det en asvår fråga, satt och grubbla i flera timmar. tillslute kom vi på svaret, men det visade sig att vi skulle räkna ut hur mycket banarne kostade inte äpplerna. så svaret till bananernas pris blev -20 p.

efter lite snackande med sin pappa så sa:
Tina: Jag vet, vi kan säga att det var rabatt på bananerna! ;) då har vi åtminstonde en förklaring till vårat svar ;)
Jag: jaaaa! ;D det blir ju lite "handling data" slutsaster i det hela ;) men kan vi inte skriva att man fick bananerna på köpet och att dom egentligen kostade 20 spänn/p.
Tina: ja och så kan vi skriva att bananerna var bruna/ruttna därför vill de få bort de så snabbt som möjligt ;)

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA, så kreativ man kan vara ;)

men aja nu ska jag sooooova <3. sjukt trött.  FREDAG IMORN ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0