tids slarv

Jag är tillbaks. har inte hunnit plugga någonting! jag har bara ätit, kollat på tv, suttit framför datorn. och typ slarvat bort halva dan. men hursmohelst så kom Konkordia hit en snabbis för att ge mig min present som hon hade köpt i Paris <3 Efter det så ringde min mamma och frågade om jag kunde komma till centrum, för att köpa några grejer till fars dag med henne. visst sa jag. då när jag äntligen hade klätt på mig så sa hon att det inte behövdes eftersom att hon skulle gå ut med sin kompis. tack så hemskt mycket?! men aja när jag ändå redan var ombytt och klar så gick jag ändå till centrum för att låna två böcker i bibblan som dom hade beställt åt mig. Böckerna "Gener för Bot och Bättring" och "Gener och Etik", ser ut att vara ganska bra böcker faktiskt. har många bra böcker om xenotransplant, tom med tidningar hhahahah. 

ååh, mina kinder är fortfarande kalla efter att ha vart ute. jag älskar vintern.
men aja NU MÅSTE JAG PLUGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0