so../slarvfel

Är trött som fan (tog en liten paus) men kan inte gå och lägga mig. ska tydligen ha ett "oförberett" so förhör imorn.  men ändå så är det många som säger att vi inte ska ha det. sitter här och tränar ändå. började ganska sent. MEN TÄNK OM VI INTE ENS SKA HA SO FÖRHÖR IMORN???!!! fan va suur jag kommer att bli, om ja ska sitta här och träna ca 50 sidor i onödan?? nej tack. men aja jag måste ändå göra det för annars så kommer jag att få sjukt mycket ångest om vi nu har förhöret.

dessutom har jag läst några utav mina gamla inlägg och såg att jag hade jättemycket slarvfel/grammatiska fel. usch gillar inte det. det är ju ändå onödigt att gå tillbaks och rätta till dem, för ni har ju ändå redan läst det. so what's the point? ;)

men aja ska kolla en liten snutt på victoria beckhams typ dokumentär. vill sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0