sjuk


Då var man sjuk dåra. den där känslan som jag hade igår har utvecklats till ont i halsen och förkylning. usch. men lämnade iaf in mitt no-projekt som konkan var så snäll att hämta. sitter här i mitt rum, hör bara en massa bullrande och borrande som några rörmokare eller vad det nu heter håller på att fixa en grej i vardagsrummet. skulle läsa lite, men kunde inte koncentrera mig. usch vad irriterande, men aja det måste göras tydligen. ;)

men aja ska dricka mycket te och annat så att jag blir frisk tills imorn.

Kommentarer
Postat av: saea

varföör ringde rebin dig för?

2007-11-20 @ 18:29:30
Postat av: mariella

han behövde hjälp med en sak?

2007-11-20 @ 20:18:14
URL: http://mcarlvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0