pluggdag

Idag, så har jag ingenting planerat, ska bara plugga..plugga.. och plugga. yupp det blir min dag det, trevligt va?känner mig helt mörbultad idag, sov inte så bra inatt, hade ont i magen och satt och smsa istället kl 1, 2 eller 3 på natten med Tina eller vettefan vem det nu var Melki maybe?hahah. men hursomhelst jag har inte längre magont! ;) så nu är jag glad igen ;) kollar på idol (repris) även fast jag redan har sett den, men det finnns inget bättre på tv nu. jag tycker helt klart att Daniel borde vinna. okej han e inte snygg, men han bir det med sin klädsel och personlighet. men jag tror/vet att Amanda kommer vinna. 


men aja måste gå för min gröt har kokats klart! SEN SKA JAG PLUGGA!  hej så länge! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0