önskelista!

Jag är tillbaks. okej hann inte direkt blogga innan idol, men efter ;) bättre sent än aldrig som man brukar säga.

såg nyss på idol och trodde att det var helt obvious att Andreas skulle åka ut. ISTÄLLET SÅ ÅKTE DANIEL UT?????Daniel var ju tuseeen gånger bättre än den här Andreas. dem två bästa var i riskzonen och dem två sämsta var säkra. kan liksom inte fatta det.  men aja tänkte passa på att lägga in saker som jag önskar mig till jul. trodde inte jag önskade mig något, men sen så kom jag på värsta sakerna, så slänger in en liten lista här. plus att jag precis har slagit in årets första julklapp ;)



1. en ny mobil är något jag inte önskar mig, utan ska få till julafton utav pappsen. men kan dock inte betsämma mig mellan dem här två mobilerna: sony ericsson k850i VS
sony ericsson w960i. men kan inte bestämma mig mellan dem två. k850i har bättre kamera och lite bättre funktioner, men inte så snygg utseende. medans w960i har bättre mp3-spelare och hela 8 gb i minne och är snyggare i teseendet. heheheh, har cirka en månad på mig att bestämma mig..




2. Behöver verkligen ett par nya jeans. helst mörka, men det är så himla svårt
att hitta några som passar perfekt. (menar inte dem där på bilden) tog bara
en bild med jeans hahaha.


DROP WAIST MOLESKIN JACKET



                                                                                                                             
3. Älskar den här kappan. Precis en sån jag letade efter,
den slutar typ under rumpan. Perfekt ju. Finns att köpa i Warehouse. Måsta ha den!





4. Det här söta halsbandet skulle jag inte banga på. dessutom så skulle den matcha många utav mina kläder.  finns att köpa i pilgrim.




5.  Det här är nog något jag lär behöva. min hårfön lär väl lägga av närsomhelst (tror jag). så varför inte köpa en plattång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0