onsdag ;)

Onsdag, känns som en lång dag idag. men hursomhelst så hade vi svenska idag. fick tillbaka min svenska uppstats "jag om tio år" och fick MVG-  på den ;) det känns ganska bra. men iaf under svenskan så skulle vi skriva max två sidor som baseras på ett argument eller flera. handlar om religion och vetenskap. jag personligen på kristendomen, att Gud skapade jorden. men jag tror också att det goda inom sig själv är Gud och det är så man tror inom buddhismen eller hinduismen. så jag tror liksom på två saker? hmm svårt svårt.  efter det så gick vi till datasalen under spanskan och där så tänkte jag kanske blogga lite ehehheh, men det gick inte, dom hade spärrat den där sidan? okej...?

men aja sen så var det typ 45 minuters låååååång rast, så tänkte passa på att gå till bilden, för att hinna bli klar med min skulptur. och där så stannade vi lite längre än räknat. idrotten hade redan börjat, så jag och Konkan fick springa och på vägen så hade Yasser gått ut ur klassrummet ett tag medans de hade matteprov därinne, så han frågade oss om speed och sånt ehehheh, men vi kunde inte svara eftersom att vi var försenade. men efter vi hade tagit våra väskor så fick vi nog lite skuldkänslor och sa svaret till honom. ahahahahh att han fortfarande var kvar ;) 

men aja hursomhelst så blev vi ju ännu mer sena till idrotten/beeptestet. när vi väl var vid omklädingsbyggnaden så var det ingen där och dörrarna var låsta! då fick vi springa tillbaks till exeditionen och be de att få låsa upp. tog tid. efter det var vi framme, efter snabbt ombytande så gick vi till gympasalen och där hade alla intagit sina positioner för att springa och så kommer vi hej o hå! nu ska vi springa. efter bara någon minut så gick signalen och då började vi att springa eheheh, snacka om att vi kom i minuten ;) fick 6.5/7 var helt död efteråt.

efter det så var det bara matte och klassråd kvar. vi kom lite försent med flit. pallade verkligen inte med matte. har matteprov på fredag istället, känner mig ganska förberedd, tror inte jag ska träna inför det.

sen hade jag hemspråk och vi fick tillbaks våra prov som vi gjorde förra veckan som jag inte ens hade någon aning om att vi hade efersom att jag var ju på prao, men de fortsatte ändå. men hursomhelst så fick jag ändå MVG på den;) sen när jag & Konkordia gick hem så snöade det lite. vilken härlig känsla.

men aja nu ska jag äta lussebullar <3 puuussss. GLÖMM INTE GREY'S & TOP MODEL IKVÄLL! ;)

Kommentarer
Postat av: Konkordia ;D

Dagens höjdpunkter:
När Yasser bad om hjälp på en mattefråga, vilket orsakade att vi inte kom i tid til ombytningen och fick hämta tjejen i expeditionen för att hon skulle öppna dörren. Vi har precis i tid till beep testet, inte en sekund för tidigt, inte en sek. för sent! Vår tajming äger! :O

När vi skippade den första kvarten av matten för att jag åt 4 knäckebröd och sen orkade varken jag eller du röra på oss. Bra gjort, fick typ fetaste pricken :D

När jag attackerade ms. asinger. inga närmare förklarigar!

hjärta dagen

2007-11-28 @ 22:29:28
Postat av: mariella

HAHAHHAAHHAHAHAH, nån borde ha filmat in våran dag :D ahahah.

2007-11-28 @ 22:54:35
URL: http://mcarlvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0