nail polish

image31

ÄNTLIGEN så funkar min data nu. vill bara säga att jag har målat mina naglar till vinrött.;) interessant va? HAHAHA. men hursomhelst så var det återigen måndag.. dessutom så delades vi in i gupper i science till vårat projekt. vi har valt bästa topic/ämnet. ehehehheh. hade träslöjd <3 idag som jag VERKLIGEN längtade efter. satt och tänkte på hur jag skulle fila o slipa oc såga igår, när jag pluggade so. är det ens normalt? nej det är det inte. har matteprov imorn, men jag känner att jag kan det, så ska fouksera mig mer på so. eftersom att vi kanske har ett "oföberett" prov på både islam och hinduismen. jag som trodde att det bara var islam, men ack nej. så måste läsa cirka 50 siidor tills imorn och komma ihåg allt???!!! hur ska det gå till....

men aja nu ska jag kolla på tv som funkar nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0