måste ha!

image3

Dagen började med att jag gick upp kl 7:00 på en ledig dag! men jag hade min orsak, skulle träffa min moster ocg gå på nån bröstcancer möte för att informera mig mer och fråga lite frågor som jag undrade över. men nu så börjar jag helt plötsligt tvivla om bröstcancer verkligen har något med gener att göra? men husromhelst så ska jag ändå skriva om det.

Efter det tidiga besöket, så kilade ja iväg till stockholm en snabbis, för att förnya mitt smink. men sen så kunde jag ju inte låta bli att kolla på kläder när jag ändå va där, så jag gjorde det och såg snyyyyyyyyyyggaste tröjan i MQ med märket Bruuns Bazaar, ååå vad jag älskar det märket. dom har så snygga kläder! men unfortunely så var den såklart lite för dyr.... 900 spänn och det är lite är lite för mycket med tanke på min budget, jag e helt pank och plus att jag köpte kläder för bara några dagar sen.. men men vi får se hur det blir. hittade ingen bild på nätet på tröjan som jag vill ha, så bilden ovan får duga ;)

hahahahah idag fick jag iallafall reda på att min kusin och hans kompisar hade klätt ut sig igår, eftersom att det var halloween. dom gick runt i t-centralen och delade ut kakor? säg mig vilka NORMALA människor gör så?

men aja ska ska gå och kolla på tv nu. pusshej.

2007-nov-01 @ 19:55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0