måndag..

Har precis gjort klart ALLA mina läxor =) *stolt*. idag var det iallfall måndag, kände mig helt yr i skolan idag. tror att jag håller på att bli förkyld. not a good day. gick på lucian också kl 8 på morgonen när jag egentligen börjar 9.25. jag och Konkan åt lussebullar direkt innan luciträningen (hade inte hunnit ät frukost) äta lussebullar direkt innan en luciaträning. perfekt ju, man får en liten lucakänsla haha ;) när ja kom hemma så var jag så pass trött att jag somnade i soffan hahaha. blev väckt av att Rebin ringde mig. men det var nog bra det så att jag fick min läxor klara ;)  nedräkningen börjar 36 dagar kvar till julafton!


men innan julafton kommer lucia ;) ska kolla på prison break, sist kvarten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0