måndag

Idag var det måndag måndag måndag, eller är fortfarande. det kändes som att dagen aldrig skulle ta slut! skulle gå på lucia träningen, men höll nästan på att försova mig, om inte pappa hade väckt mig höhöh. då så fick vi sjunga några lucia låtar mitt på morgonen. sen efter det så frågade jag no-läraren om jag kunde skriva om bröstcancer som mitt no projekt, men han tipsade mig att inte göra det, eftersom att det blir jättesvårt att få mvg???????????? så nu måste jag byyyytaa topic, fan också, jag som hade värsta bra böckerna om bröstacancer. jag vet inte ens vad jag ska välja för topic. this sucks.

men aja hursomhelst, så gick jag till min praoplats. det var väl ganska kul, såg bara mediciner i 7 timmar! men annars så var det kul, hoppas jag får stå i kassan snart ;) även fast jag inte får det, men jag kommer ändå få det. inte nog med prao, imorn ska jag gå på träslöjd, för att bli klar med min produkt. ska gå och lägga mig nu, för att orka med imorn. godnatt.


Kommentarer
Postat av: Konkordia

Mariella lägger sig 23:00? :O
Hahaha mediciner i 7 timmar, snacka om att du kommer vara en apotekare om 2 veckor :D
ha de bäst! kommer sakna dig och dina kommentarer som: "konkan, är klockan fortfarande 3? jag kollade ju för en timme sen, och då var den också tre? har tiden stannat?"
hahaha snacka om att hälften där är överdriv.
au revoir

2007-11-05 @ 23:39:15
Postat av: fortfarande Konkordia

alltså klockan hade stannat.

2007-11-05 @ 23:40:15
Postat av: mariella

haha kommer sakna dig me

2007-11-06 @ 10:41:09
URL: http://mcarlvik.blogg.se
Postat av: mariella

men palla att inte hela min kommentar kom med!

det jag skulle säga var att: jag kommer sakna dig med

2007-11-06 @ 10:43:28
URL: http://mcarlvik.blogg.se
Postat av: mariella

nu kom den inte med igen! det där med klockan tre, jag har väl adrig sagt så? :O

2007-11-06 @ 10:44:43
URL: http://mcarlvik.blogg.se
Postat av: konkordia

joo, när du var hemma hos mig i fredags? :P

2007-11-06 @ 11:05:49
Postat av: mariella

ahahahahaha juuste, snacka om minnesförlust ;P

2007-11-06 @ 14:53:25
URL: http://mcarlvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0