magont.

klockan är 00.40 och jag kan inte sova sen en timme tillbaks. har en jädrans magont och har inget att göra nu. so what's left to do? blogging.  kollade på ladder 49 idag som gick på tv, ganska sorglig i slutet. för er "fotbollsfan" (NOT ME) så kan jag meddela att matchen mellan Sverige och Spanien slutade med 3-0 till Spanien. men om ni nu e fotbollsfan så visste ni väl redan det hahahha.

men aja idag så tänkte jag & mamma iallafall köpa ett par julkulor som jag tänkte hänga vid mitt fönster, men hittade dock inga fina kulor. seriöst vart e julen på väg? såg bara en massa fula julprydnader. okej jag kanske överdiver lite nu, men jag har magont, så inte så lätt att skriva positivt. men köpte iallafall en tröja ;)

imorn så ska jag plugga hela daaaaageeeeen låååång. orkar faktiskt inte. sen på måndag är det skola åååh, efter tre veckors ledighet från skola pga lov/prao så börjar man faktiskt vänja sig. jobbigt jobbigt.  ännu värre att jag ska vara i skolan kl 8.00! när jag egentligen ska vara där kl 9.25!  pga fucking lucian, men jag själv har ju valt det såå.

hittade iaf mitt luciahäfte som jag letade efter som en galning i fredags. så konkan du behöver inte kopiera åt mig;)

men aja ska ta och göra något annat för att för att roa mig, så jag glömmer bort att jag har magont. haha men nu så tänker jag på det ännu mer bara för att jag nämner det hela tiden. men hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0