laptop<3

Har precis kollat på SAW 4 på min data. jag har ju ingen tv för tillfället som ni vet. men Tina tipsade om en jättebra hemsida där man kan kolla på filmer. http://www.movies.nabolister.com/ jättebra hemsida. okej jag är lite efter. har faktiskt blivit lärd av att ladda ned filmer, men inte fattat ett skit. så varför ladda ned när man bara kan kolla utan att ladda ned? mycket lättare enligt mig ;)

egentligen så behöver man inte ens ha en tv. allt man behöver är en data ;)

hursomhelst så kollade jag på saw 4 i min laptop i min säng. såå mysigt. fast det slutade med att jag somnade i slutet. inte för att den var dålig, utan för att jag var sjukt trött plus att jag låg i min säng hahhah. men det enda som var dåligt med saw 4 är att det var för mycket flashande, blixtande och för många och snabba bild omväxlingar, men annars så var den bra ;) men nu har jag iaf vaknat, var ju tvungen att gå upp och ställa tillbaks den. men nu så vill jag helt plötsligt inte sova eheheheh. ska bara kolla lite på slutet som jag missade nu ;)

SEN SKA JAG SOOOOOVAAAA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0