lång fredag

Idag har det varit en lång dag med mycket väntande. fredag är faktiskt min favorit dag under veckan. dagen började med att jag vaknade 7.00 på morgonen, kände mig helt mörbultad eftersom att jag bara hade sovit i tre timmar. sen så bar det iväg till gymnasiemässan. guuuuud vad förvirrande det känns med gymnasievalen. är helt lost. men aja har iaf ca 5-6 gymnasie som jag kommer att ha i min lista, men jag vet inte efter vilken ordning, det är det som är svårt. dessutom såg jag några snygga killar där ;) men hursomhelst så efter det fick vi dra oss hemmåt kl 12.00 och då skulle jag och konkan gå på luciaträningen. fick vänta i 4 timmar! dem där fyra timmarna gick väldigt trögt. först så var vi i musiksalen ett tag.. sen så gick vi till centrum.. kollade lite i modetidningar... gick hem till mig.. och till slut var kl 4! så då gick vi till lucian och sjöng i en och en halvtimme. nu så sitter jag här och ska käka lussebulle. det är min första lussebulle för i år ;) julen är iofs nära, men det känns inte så. lääängtar tills den
kommer. =) 

148935-2923


                                                                                         yummiee. ;)
ska kolla på idol nu. puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0