lalalalala

Sitter i min säng nyducshad och dricker teet Earl Grey <33

men aja idag så var jag på min nya prao, typ bara en timme efter så lunchade jag tillsammans med Konkordia, Robert, Andrea, Abdulbasit och Hoda, okej vi tänkte luncha tillsammans, men dom var sugna på kebab, men sen kom dom till oss och sega mariella åt fortfarande hehe och konkan hade köpt lite mat i konsum, där shendrim eller hur han nu stavas praoar.  juuste i burger king så såg vi också Damien och Maurice som praoar där. okej jag har sagt att jag inte gillar burger kings hamburgare, men observera det var kötte som jag inte gillade, och den här gången beställde jag chicken burger med lökringar. okej det var inte heller så gott, men vad ska man göra om det är billigt och jag var hungrig så spelar roll. efter det så återgick vi till våra praoplatser.

min handledare;
ohneeeeeeeej, jag fick en repa i klacken usch. (observera en liteen repa som knappt syns)
några minuter efter:
kommer in med andra par skor hahahahahhahahah. det var sååå kuul. ;P

hahha, var bara tvungen att skriva det, men hon e jättesnäll. ;)  

måste bara tillägga att jag har virus i datorn, så om ni får någit konstigt från mig på msn, så öppna inte det, det e virus. håller på att ta bort den nu men mitt antivurs program.

plus att min statistik har höjts, börjar få nya fans. hahahhahahaa ;) (det där lät lite väl egptrippat)

men aja ska snart pallra mig iväg till vardagsrummet och för att äta lite chips och kolla på desperate housewives, fan va fet jag kommer bli om jag fortsätter att äta så här hööhöh, en dålig vana. seee yaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0