ingen tv.

Kom hem för några timmar sen och när jag skulle slå på tv'n så funkade den inte. pappa hade då ringt dit och dem sa att vi måste vänta ända tills på måndag?! fan också. men när det ändå inte fanns något att kolla på så satt jag mig och börja måla till bilden. (lite extra work) för att visa mina improvements hahaha. så onödigt enligt mig. men aja är iaf klar med den nu ;) så ska kolla på en film som jag hyrde idag "Final Destination".

HEJSVEJS.

UPPDATERING! 22:18
Det höll på att brinna hemma hos oss!!! mamma skulle dra ut sladden och så POFF, så började det brinna. jag blev helt paralyserad och väntade på att det skulle gå över? men pappa sar så snabb han, att han sprang och drogt sladden så snabbt som möjligt. heheh min reaktionsförmåga är inte så snabb har jag kommit fram till. hehhe hjag som alltid trodde att jag hade snabba reaktionsförmåga, men ack nej. stackars mamma blev bara lite skadad i handen. gud vad det luktar bränt nu. jag har tänkt på en sak att allt det här hände när det precis var en brand i filmen höhöhö. vilket sammanträffande.

MEN SKA GÅ OCH KOLLA VIDARE PÅ FILMEN NU. PUSS.

Kommentarer
Postat av: chockad_tjej_92

Usch vad hemskt!
Tur att det slutade bra iaf...

2007-11-24 @ 23:31:16
Postat av: mariella

haha, yupp det var tur det ;)

2007-11-25 @ 02:11:37
URL: http://mcarlvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0