idag

idag så gick jag och mamma till stan igen. där så köpte vi en sjal/halsduk och min efterlängtade tröja! som jag skrev om i mitt förr förr förra inlägg :D
har lite ångest för att jag nästan inte har pluggat någonting. men ska försöka ta igen det den här veckan, eftersom att jag inte har någon skola dem kommande två veckorna på grund av prao. appropå prao så ska jag börja praoa imorn i apotek shop, men egentligen så var inte det mitt första val, jag ville egentligen praoa i apoteket, men eftersom att jag var ute sent så var alla redan upptagna, men nästan termin såå ! :) men apotek shop bör väl också vara en bra praoplats.

jag börjar 11.00, men ska upp 8.00! lite svårt att vänja kroppen vid det efter höstlovet. orsaken till att jag ska upp innan 8.00 är att jag och Konkan ska gå på nån lucia träning haha, jag går bara för att få bättre betyg nästa termin i musik, men också för att det blir att bra minne. :)

men ska gå och lägg mig snart. en tidig godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0