hej.

hahaha, min rubrik känns lagom töntigt, men visste inte vad jag skulle ha för rubrik. men aja.


torsdag torsdag, yupp idag är det torsdag och imorn är det fredag! <3 vad skönt (förutom att vi har matteprov dåra). känner mig väldigt trött idag, även fast jag somnade lite ehehhehheh. men hursomhelst så var det torsdag än en gång. hade bara fyra lektioner också skönt ;) fick också reda på att min grupp fick MVG- på "projekt so" hahah också väldigt skönt hhahah, men har dock inte fått reda på vad jag fick enskilt för många ställde så många onödiga frågor. inte så bra. dessutom så gick jag på extra slöjd. har fått en till blåsa ;/ får en käsnla av att jag inte kommer bli klar med min produkt....

men aja nu ska jag plugga lite inför matteprovet. jag vet jag sa att jag inte skulle plugga något inför det, men jag ska ändå göra det. (bara lite).

sen efter det så kanske jag ska till centrum eftersom att affärerna är ju öppna till klockan 9 pga julen snart är här ;)

som vanligt: "HEJSVEJS!"

UPPTADERING. 21.25
Kom hem för inte så länge sen. var ju nyss på det här "jularrangagemanget" som centrum hade fixat. såg alla utröstade idolerna där hahaah och typ hela skolan, men det hade man ju räknat med. köpte en tröja, ett paraply och ett täcke hahah. men nu ska jag plugga lite vidare på matten. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0