god morgon!

image27image26image28image29

God morgon allihopa! FÖRSTA GÅNGEN JAG KÄNNER MIG PIGG PÅ MORGONEN! det var något nytt. ni som inte vet så är jag en morgontrött människa. men aja idag så börjar vi kl 8:15. tidigaste dagen i veckan... men vi slutar iallafall kl 14.50 känns ganska tidigt faktiskt, om man jämför med kl 16.00. hahah vilket jädrans tjat om tider. idag så är det svenska första lektionen. som jag missar, för att jag ska till tandläkaren. svenska är so booOOooring. jag känner att man inte får något gjort under svenskan. och så ska vi lämna in svenska uppsatsen "jag om tio år". sen är det vanliga lektioner och gyyympa. jag säger bara ohneeej. jag pallar verkligen inte med idrott, men sig mig när gör jag egentligen det? ahhahah.

bjuder på dem här konstiga/roliga bilderna på oss från i somras/höst. hahahaha.

Kommentarer
Postat av: oh no ;O

TA BORT BILDEN PÅ MIG! ANNARS SKA JAG KASTA ÄGG PÅ DITT FÖNSTER!
hehehehe 8)

2007-11-21 @ 19:19:44
Postat av: mariella

HAHAHHAAHHAHAHAHA XD

2007-11-21 @ 19:43:37
URL: http://mcarlvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0