gårdagens

Idag/igår så var det ju sista praodan, ganska så sorgligt faktiskt. men aja hur somhelst så lunchade jag med Konkan & Co. I burger king så torkade ju Maurice och Damien borden, så att det skulle se ut att dom "jobbade" Maurice stod vid ett bord och torkade det jätteläänge och sen så kom han tbx igen vid samma bord och torkade det igen hahha och samma procedur hhahaha.

efter det så återgick alla till sina praoplatser och då fick jag ett halsband värt 500 spänn! som present för att jag hade praoat där ;) ihihhih =) plus att jag misstänker att mi handledare har varit skådespelerska och bara för det så googlade jag hennes namn, yupp ja hade rätt hon har varit skådespelerska i "tre kronor" och några andra svenska serier. måste gå tillbaka dit imorn så han kan fylla i utvärderingen om hur det hade gått för mig, för jag glömde pappret hemme idag.

kramis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0