fredag

Dagen började med att jag försov mig, till slöjden. men det spelar inte så stor roll. eftersom att jag är där på min fritid, för att nånsin hinna bli klar med min produkt. jag har tänk på en sak, jag trodde jag älskaade slöjd, men det är inget kul när man är där på sin fritid hahaha. men när jag ändå hade försovit mig så passade jag på att sooova lite till, nu när jag ändå började kl 11.00 ;) dessutom fick jag stå i kassan idag! hhheh :) det var kul. förutom när jag gjorde bort mig. det började med att jag fick tusenlapp, men i "mina ögon" en femhundra lapp, jag kollade feel höhöhöh. men seriöst vem tar fel på en tusenlapp?? men aja då knappade jag siiffrorna med tanken på att det var en femhundralapp, men sen så sa alla till mig att det var en tusenlap och dåååå kom jag på att det var en tusenlapp och då fick jag börja om på nyytt, fan va jobbigt det var, det är så många knappar att komma ihåg. men inte nog med det så var det någon lärare från min skola där som var så tyst och såg hela spektaklet ehhehehehh. pinsamt pinsamt. men aja man lär sig utav sina misstag ;) och om man ser det på det positiva så har jag tagit emot minst 30 kunder, utan att något blev fel :)

sen var klockan 18.00 och då var det dags för mig att sluta, kom hem med kramp i bena ajajjaaj. efter det så drog jag in till stan för att byta min snygga tröja som jag köpte för några dagar sen till en mindre storlek ;)
men hursomhelst måste bara tillägga att det känns som om jag har haft den här bloggen i åratal, fastän jag inte har haft det. jag har bara haft den i typ en vecka. fan va mycket man gör på bara några dagar;) och idag/imorn kommer konkan hem från Paris, ska bli kukelikul ;D

men hursomhelst, ska gå och käka middag och kolla på idol nu, enda orsaken jag kollar på det är Daniel, han borde fan vinna. sen ska jag äta tårta <333 vilken tjockizz jag är. pusshej. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0