fredag :D

Fan jag missade idol! såg bara sista snutten vid utröstningen och Andreas åkte ut. det var på tiden.

Ja, idag är det fredag. kul dag. började med livskunskap och såg den där filmen, så tragiskt, men slutade ganska bra. efter det så var det matteprov. gick GALANT i början, men sen så dem sista frågorna så gick det bara utför. känner mig helt screwed, "delspoäng" asso några poäng utav the actuall point's. sen så var det lite vanliga lektioner. efter dagen var slut så gick jag på "extra" bild BLEV ÄNTLIGEN KLAR MED SURREALISM BILDEN! :D sen så gick jag och Tina till lucian och där så var det väldigt kul. garavde hela tiden. sen så sa jag en rolig kommentar så alla började garva. kommer dock inte ihåg vad jag sa ehehheheh sorry.

JAG KOM HEM 18.00 NÄR JAG EGENTLIGEN SLUTAR 14.30. tänk att jag var i skolan så lång tid heheh. sen när jag kom hem så var det "fullt hus" min kusin och moster var hemma hos oss. HAHHAHAHA min mamma och moster höll på att ta fram alla julprydnader. AAHHAHAHA min mamma fick ringa min moster hon behövde "extra förstärkning"  ahahahh. förmodligen sätter vi upp julgranen imorn mot kvällen :D:D:D. sen imorn så är det första december då ska jag hänga upp min julkalender som består av choklad ;) I know jag är lite barnslig eheheh. jag kommer ändå säkert käka upp alla chokladbitarna imorn.

men för övrigt så vill jag bara säga att jag är sjukt trött, men samtidigt så vill jag inte sova, för det är inte varje dag min kusin är här ;) men aja ska dra mig iväg från datorn. pusshej och kanske godnatt.


Kommentarer
Postat av: Konkan

Oh ho! :O
Jag har glömt julkalendern och det är ju idag man ska öppna och käka den första biten!

2007-12-01 @ 00:14:18
Postat av: mariella

ojojdå, men du hinner gå och köpa idag ;)

2007-12-01 @ 13:56:04
URL: http://mcarlvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0