fars dag

image18

                                                         (en liten bild på desserten)

ÄNTLIGEN så har jag blivit klar med mitt no- projekt! ska bara "finslipa" den lite under den kommande veckan. Yupp, idag var det fars dag. trevligt trevligt. jag och mina föräldrar bestämde oss för att gå till en restaurang i stan. Jensen Bof House blev det ;) skitsnyggt det var därinne :) när vi väl var där så beställde jag en gourme meny. lyyyyyx. det började med att vi först åt lite snacks ostinbakade jalapenjos<333 ååh så gott. efter det så åt jag förätt som var räkcoctail också gott. sen blev det nån oxfile med rundformade pomme frites. me love. sen kom vi till desserteeeen;) Queens Delight hette det. det var asgott! hahah har bara gottat mig i lyx idag ;)

juuuste efter det så gav jag mina presenter till pappsen. jag gav honom ett jättefint fars dag kort, med foton o allt i och en trisslott. en chokladask och ett par strumpor as usual hhaaha. sen så ringde jag såklart min farfar och gratta honom oxo :)

sen så gjorde jag lite andra saker, men pallar inte skriva om det. ska kolla på top model nu, innan det slutar. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0